Hektiskt.

Lite hektisk dag många dejter med vän och familj :)
Lämnade flickorna på dagis och for sedan vidare för fika hos Annika och Tristan och där fick prinsen tidig lunch, vidare för dejt med Big b som varade till halv ett så då kilade vi vidare för lunch tillbaka till Annica då jag inte ätit.
Nu har vi varit hemma en stund och käkat mellis och stökat undan lite smått och gott och snart är det dags för middags lagning ska väl passa på då prinsen sover ute i vagnen. Han är fortfarande snorig och små hostig men frisk luft är bara nyttigt anser vi.
Idag invigde jag mina snygga jeans som min älskade överraskade mig med i Lördags sååå sköna dom tackar vi för.
På morgondagens schema står det också hektiskt men det ska nog fixa sig, hoppas på att tatueringen blir klar helt imorgon iaf men förmodligen lär det bli en sittning till drygt!!
Ska man vara fin får man lida piiiin haha, inte för att det gör speciellt ont svider mest men jobbigt att ligga där.
Mat på stora fat var det see ya later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0