Inställt.

Tanken idag var att vi skulle åka och titta på nykomlingen i familjen en liten prins men våran lillkille är fortfarande snuvig så vi stannar hemma för att inte smitta ner den lille, vi hittar på nått annat.
Gårdagen var vi till birsta eller rättare sagt b - hus och jysk fyndade en byrå i vitt till Rolle. Julias farfar var också med och vi fikade här hemma allihopa då vi kom hem, mycket trevligt.
Dagen idag så är barnen redan lämnade på skola och dagis och en trött mamma hemma med prinsen som inte alls är trött :)
Han är numera precis överallt kryper och står :) var tog tiden ivägen?
Julia ska följa med kompis hem idag och kommer hem mot kvällen de andra två ska hämtas av mig och jag tror det blir en långpromenad dit idag.
Nu ska jag ta mig en kopp till och vakna ordentligt och kika in lite bloggare innan det är dags för vardags pyssel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0