Stickornas värld.

Har jag hamnat i, alltså jag stickar och har nu gett mig in på strumpor och att få till hälen, vet inte hur många prov hälar jag är uppe i nu :)

Brudarna är på dagis och skola, lill prinsen sover och jag ska passa på att duscha sedan far vi en sväng till birsta, vår lilla Maya är, har blivit  rosa tokig och det är bråk om kläderna varje morgon så nu köper jag en uppsättning med rosa så är det inga problem.
I övrigt ska det tvättas och städas lite idag gjorde inget sånt igår då vår vatten pmp kraschade och vi blev helt utan vatten = kaos då man har fyra barn men det är nu ordnat sedan tolv inatt :))))
Nu måste jag kila till duschen innan prinsen vaknar.
Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0