Dubbel grattis :)

Har inte uppdaterat på länge mycket som händer så har inte hunnit riktigt med men jag ska bättre mig nu som jag lovat miljoner ggr innan men som sagt barnen går före.
Lilla Maya har nu fyllt tre år och är stora tjejen och ingen mer blöja på dagen heller, varit lite lata med det men då har hon blivit torr snabbt och mycket lite olyckor istället :)
Lill prinsen blir idag sju månader, tiden rusar förbi så stor nu.
Förmiddags stöket är gjort för idag och tjejerna fick ledigt då vi ska på tre års koll och Prinsen ska vägas samtidigt så nu avnjuter jag en kopp kaffe och barnen badar grönt skumbad medans prinsen vilar.
Vi får nog besök i eftermiddag av nära vänner, ska bli jättekul då det var jättelänge sedan vi sågs, vi hoppas :)
Tänker nu kika i frysen vad vi ska käka till lunch så see you later today.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0