Första tanden.

Upptäckte vi att lilla Rolle fått i nederkäken igår ett litet tiny risgryn sticker fram, stor killen våran.
Som sagt var halva släkten här det var så himla kul att umgås i toppenvädret.
Idag var vi iväg tidigt, lämnade på dagis till halvnio sedan plockade vi upp A och lilla Tristan och vidare till stan och fixa.
Var in till tatueraren vid tio och hämtade mer salva, för naturligtvis så kom jag inte ihåg att ta någon sist, typiskt mig som vanligt lite förvirrad och vet inte vad jag ska skylla på heller :).
Helgen kommer jag att vara ensam då min man åker bort på jobb :( , hoppas på att jag får sällskap av syster med barn annars blir det tråkigt ju :(
Resterande dag så har jag och A med barnen njutit utomhus hela dagen och bara fikat och myst, nu är jag och barnen hemma igen och de har mumsat mellis, själv ska jag hänga upp tvätten och ta mig en kopp kaffe ute i solen medan barnen leker.
Hörs något later ska lägga upp lite bilder på lite kläder och hud och hårvårds prylar med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0