Mamma lyx i vardagen :)

Är att få gå och klippa sig i lugn och ro :) det är nämligen så att de två frisörer som klipper så jag blir nöjd finns från och med nu inte kvar, men tacka gudarna för att jag fick nr till den ena igår då jag klippte mig så hon skulle ställa upp att klippa mig privat :)))
Super go tjej och klipper exakt som jag vill ha det värt varenda krona så stort tack till henne att jag nu inte behöver spara ut mitt hår.
Gjorde även klart min handritade supersnygga tatuering igår såååå nöjd med den så den tjugonde Maj fortsätter jag med nästa  hos samma tatuerare :) Ni ska få se bilder på den som är klar,  väntar på mail med fotona.
När jag ändå var på birsta gjorde jag några linnen kap på Gina och ett par leggings ni får se bild senare idag.
Idag fick jag sovmorgon med kaffe på sängen sedan lämnade pappan barnen på dagis, det är också lyx tycker jag :)) Me like
Nu ska jag ta itu med lite tvätt smörja mig och dra i lite färg på utväxten och mysa en stund innan med goaste pojken i världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0