Toppen helg.

Har vi haft bara haft det bra, familjen tillsammans förutom Julia :( Måste säga att jag är lyckligt lottad och bortskämd med en underbar man :) Först fick jag en femhundring utan vidare att köpa mig något jag vill ha, dock har vi gemensam ekonomi men iallafall, igår kom han hem med två paket = Jag älskar paket och överraskningar.
I paketen var det en super snygg turkos strand klänning från change och i det andra en snygg hoodtröja i grått från carlings sååå stort TACK!
Bilder kommer senare.
Idag klev vi upp ganska tidigt vi stökade undan morgon ruschen tillsammans och jag började tvätta och nu är det time för lunch strax, tjejerna är ute och prinsen sover så jag ska gå ut till brudarna och busa lite innan vi ska käka. 
Mycket mer har inte hänt men det räcker mer än väl.
Ha en toppen Söndag det ska jag ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0