Fantastisk.

Eftermiddag hade vi hos grannen igår, blev bjuden på middag med tack för en toppen dag alla ni som var där igår :)
Stort tack  till A med familj för en trevlig förmiddag med.
Måste bara berätta om en fantastisk kvinna jag mötte igår som jag skulle vilja hjälpa som har den ovanliga diagnosen EDS, så positiv,glad, ung, social, u name it och vill verkligen hjälpa andra mm.
Min kväll spenderade jag igår igenom att läsa om denna sjukdom och jag ska göra vad jag kan som privatperson och vårdpersonal för att försöka hjälpa denna kvinna, väntar nu på mail från henne så ni andra som  enkelt kan hjälpa och kan  också vara med.
Jag har en supergranne iaf, det kan man inte säga något om TACK igen.
Nu ska vi göra oss redo för dagis och senare ska jag försöka få in lite bilder som jag lovade igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0