Good morning sunshines.

Då sitter jag här igen och avnjuter mitt morgonkaffe :) två barn är redan i skolan och mellan ska strax till dagis vi är klara, tvättmask startad, diskmask startad bara resten kvar nu då haha :)
Får se om det blir någon lektajm i eftermiddag med fina grannen verkar som så iaf, super skoj både för barn och mammorna :)
Idag hade jag tänkt packa lite inför avfärden till stugan på Fredag, det mesta är redan klart men det ska ju in i bilen med och få plats, tror ni jag klarar det?
Tänkte jag skulle bjuda på lite bilder idag bla på vår nya medlem i familjen mm ska se vad jag kan hitta på för skoj men nu ska jag kika in lite andra bloggar innan avfärd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0