Blää väder.

Sjukt taskigt väder blev till att dra på sig regnkläder och stövlar idag.

När vi lämnat tjejerna idag så upptäcker jag att vi är utan vatten IGEN grrr men det var min man som gjort så proppen löst och jag såg inte det så han kom hem och det var trevligt att få dricka en kopp kaffe på morgon sidan love u.

Vi åkte och inhandlade jacka till Jennifer igår och lite annat smått och gott bild kommer lite senare.
Vi kommer att ha hemma mys idag och just nu sover prinsen så jag har passat på att plocka undan för dagen så jag har all tid till mitt lilla hjärta, sedan kommer Julias farfar upp en sväng med skoj med besök.
Nu ska jag kika in några bloggar och dricka en kopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0