Det ska tvätta,städas.dammas och skrubbas

Ja så är det att vara mamma tycker ibland att det aldrig tar slut och självklart så ska tvättmaskinen jävlas bara för att man är ensam och jag inte vet hur man gör för att fixa det åhhhhhhh, typiskt mig.

Måste iallafall tacka min underbara, älskade dotter som lagade mat till oss idag och det blev superduper gott, tacos fick vi hon valde själv. Mammas duktiga flicka så stort TACK.

Barnen sover nu och allt är undanröjt för morgondagen och ingen disk i love :))) bra start på morgonen det. Har haft en himla huvudvärk i två dagar  så ska ta mig i kragen och hoppas på att somna i tid idag och förhoppningsvis slippa detta imorgon och ta ny tag.
Håll tummarna för soligt väder också för jag hade tänkt vara ut och leka med barnen i soligt väder och så kommer min efterlängtade man hem imorgon gud så vi alla längtar efter honom, vi älskar dig av hela våra ♥ du är bäst.

God natt allihopa och sussa gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0