Inte riktigt tid.

Har inte riktigt haft tid med bloggandet nu men nu är jag här igen.
Har haft en fantastiskt bra helg med syster och alla barnen och tomten är fin med :) golven är bonade tack för allt syster.
Nu är pappan i huset hemma igen så igår var han ledig och vi spenderade gårdagen med att handla pressisar till lilleman och lite annat smått och gott och innan käkade vi frukost på Ikea.
Ett par byxor och en tröja till mig fick också följa med hem :)
Idag på dagis får vi reda på att det går magsjuka bläääää men Maya är ju redan smittad då hon var där igår och då är det ingen mening att hålla dom hemma.
Vi tar det lugnt idag då prinsen fortfarande är snorig så ska ta och stöka på lite nu medans han sover.


Kommentarer
Postat av: Elin Thejas Mamma

Hej hej jobbigt med all sjukdommar som går förskylningar magsjuka och allt som finns...



Du jag hade tänkt höra om du kan klippa mig någon dag framöver innan jag tappar allt :P ? Ha en fin dag.. kram från oss

2011-09-28 @ 10:35:56
URL: http://thejasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0