Lååång dag

Har vi haft men en toppen helg, dagen började med frukost/lunch på ikea som jag skrev tidigare sedan strosade vi på möbel ikea och shoopade lite saker hem.
Gick vidare till birsta city och inhandlade lite blommor till graven, present till syster och liten ute gran och hink till som vi ska ha på vår bro samt take away latte och brända mandlar från Alnö.
När vi var klar där sprang min man in på Stadium och jag fick två nya tröjor :) tackar jag min älskling för hem och bytte bil åkte sedan vidare för att hämta gullungarna och där var ju Julia mammas stora hjärta.
Nu är vi hemma barnen är lagda och vi har haft besök av barnens gudfar och jag har stickat lite så nu ska jag surfa runt lite och invänta my love för att mysa ner oss i sängen see ya tomoorow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0