Bra dag.

Hade vi igår även om snoret hänger från näsorna. Först fick jag mitt paket med lite små grejor från ohlssons tyger som jag löste ut sedan hämtade jag posten där hade deklarations pappren kommit och det visade sig att jag skulle få tillbaka nästan 5000 kr wiiiie och inte nog med det så kommer min älskade man hem tidigare och lagar middag.
Snacka om toppendag, eller vad tycker ni?
Kvällen ägnade jag till att sy lite , gjorde även ett klänningsmönster och självklart kvalitetstid med min man.
Idag hoppas vi på en lika trevlig dag, håller småttingarna hemma idag med tycker de är alldeles för snorig och hostig för att vara på dagis så vi kör lite städdag idag och resterande tid av dagen så blir det bad,mys och kanske lite pyssel och självklart lek.
Vad ska ni där ute hitta på då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0