Dagis.

Har jag precis kommit hem ifrån, båda barnen är där då Maya så gärna ville gå idag, alltså blir man solo då och förhoppningsvis slutar mannen tidigare, hoppas.
Blev inget inlägg igår pga jag kom inte in på morgonen sedan hade jag inte riktigt tid.
Rolle var på dagis igår och Maya var hemma med mig så vi tog en sväng in till stan och handlade lite tyg mys pys.
Kvällen ägnade jag åt att rita mönster till barn scarf och sedan sydde jag en så kallad prototyp (bild kommer)
Lyckligt nog så kom min overlockmaskin igår wiiiiiie unnade mig en sån då jag fick tillbaka på skatten så här ska det sys :)
Resterande tid efter allt slit spenderade jag med min älskade man och bara mys pyste det är kärlek det.
Nu ska jag ta och röja upp lite efter all morgonlek, passa på då det inte är någon som river ut det jag plockat i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0