Morgonlyx.

Att vakna av en puss på kinden och en kopp kaffe i ett tyst hus det är morgonlyx det om man har en så fin underbar man som jag, har så fick jag vakna idag plus att solen skiner starkt ute man kan inte vara annat än glad då.
Nu är det bara Rolle som fortfarande sover så passar på att mysa med tjejerna lite innan det är dags för påklädning, det är ju facktiskt LångFredag så då får man lata sig och njuta av familjen.
Idag ska vi vara ute en del då tjejerna fick 4 hjuling av pappan så det är ett himla surr om den, sedan ska man passa på att njuta av solen med.
Tack fina Elin för din kommentar om Scarfen. Kan säga att min nya maskin är toppen kul och igår sydde jag ett par leggings till Maya.
Nu åter till familjen kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0