Morning.

Här strilar solen smått igenom fönstren, vi har varit vaken ett par timmar nu men bara tagit det lugnt då Maya  nu är  pigg och tjatar om dagis  men lilleman fick feber igår :(
Tror jag blir tokig....
Hann med att sy ett par till mössor igår och har även provat att tryckt på en så får se vad resultatet blir.
Igår kväll åkte jag iväg för en solning i lugn och ro, skönt måste säga , min man är bäst, aldrig några problem då jag vill göra något om han inte jobbar då vill säga.
Ska nu ta hand om go trollen och försöka plocka lite och bädda några sängar.
Så höres vi senare.
Love to life.


Kommentarer
Postat av: Elin Thejas Mamma + Lillasyster i magen

Tur du har då med solning m.m :P



Sv: Ne du jag somna efter kl 3 inatt då theja var vaken också sen en karl som vägra förstå att man inte behöver ha hela sängen för sig själv...



Kul att du sytt fler klart dom går att sälja skitsnygga juh =)

2012-03-29 @ 09:44:20
URL: http://thejasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0