Tröttis.

Är jag idag, har tydligen lite svårt att komma i säng på kvällen jag och min man även om båda är trött så är vi vakna iallafall tokar :)
Idag ska det förberedas för dopet som vi ska på imorgon, kläder ska fixas och pressisar ska slås in, kommer bli kul då hela tjocka släkten förhoppningsvis är där iallafall de jag har mycket kontakt med.
Rolleman är fortfarande lite hängig får hoppas på att det går till sig mer till imorgon annars får vi nog tyvärr dela på oss :(
Nu ska jag klä småttingarna som har pyjamasmys i pappa och mammas säng.


Kommentarer
Postat av: Elin Thejas Mamma + Lillasyster i magen

Aha okej riktigt snällt utav dig =)

lär beställa mer också så vill juh ha en i blommigt tyg här framöver sommaren =)



Har han inte blivit pigg lilleman =/ tråkigt hoppas han blir bättre till imorgon ska också kolla efter kläder till alla imorgon... Så svårt till mig själv bara =/ kram

2012-03-30 @ 09:39:19
URL: http://thejasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0